Nu tror jag väl.

Vad kan jag säga?
Jag är nog manodep.
Eller ett emo.
Anna, vad tror du?

Just nu känner jag mig superkär i hela världen, alldeles nyss ville jag sätta mig på en parkbänk och gråta i en timme.
Så, ja. Jag behöver Anna och en platta öl.

Annars, då?
Jag har jobbat idag.
Och det gick jävligt bra.
För er som vill veta anledningen, får veta det imorgon via sms.
Jag var kär, ÅH så kär.
Äeh, det här säger ingenting, va?

Jag åker hem till Bollnäs nästa helg.
Och jag kan inte säga annat än att jag längat så sjukt jävla mycket!
Jag har kommit överrens med Emelie om att vi kör en tvådagars.
Jag älskar Bollnäs och mina vänner.
Underbart.

Lägga mig och läsa nu.
Upp sjukt jävla tidigt imorgon. Det suger.


Jag fick inget sagt med detta inlägg.
Det visar att allt är som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Anna

jag tror att vi är bäst när vi är tillsammans. Men emo, helt klart. Jag behöver dig nu, för övrigt. Jättemycket..

2009-07-17 @ 08:50:30
URL: http://annawestlund.blogg.se/
Postat av: elin

är med på tvådagarsgrejen jag meeeeeeed :)

2009-07-17 @ 18:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0