Panikens ansikte utåt

Jag är lite orolig nu.
Kom helt out of the blue att börja tänka på mig s.k. framtid.
Alltså, högskola och sånt tjafs.
VAFAN!!! Får ju panik av hela grejen.
Just för att jag vill gå på en skola, och absolut inget annat.
Och kommer jag inte in så tar jag livet av mig.
Det är bajshöga poäng för att komma in också, till råga på allt.
Men min vanliga tur så kommer jag ju säkerligen inte komma in.
Därför blir man lite deppig såhär på en lördagkväll.
MEN! Min volontärresa kanske underlättar lite?
Hoppas.

Hela dagen så har jag lyssnat flitigt på Lilly Allen´s senaste album.
Hur bra tjej som helst. Man skulle varit hon ist.
Samt Kate Nash, hon tycker jag bara bra om.

Var inne och kollade på Elins gamla blogg.
Hittade en bild som jag var tvungen att sno.

Emelie, jag och Malin. Kommer ihåg att vi dansade loss i köket på en förfest.
Precis som det ska vara.

Kommentarer
Postat av: carro

härligt jo då det e bara bra med mig med :d gjort nått kul ikväll?

2009-07-11 @ 22:24:49
URL: http://carrobruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0