Småsaker, men ändå världsligt.

Jag tyckte jag också att det var länge sedan jag skrev.
Tre dagar, Annsingen, hur har du klarat dig?

Det är dumt att säga att det har hänt saker sen sist.
Men, jag drar väl det ändå.
Jag har jobbat, självklart. Sedan har jag varit inne i stan och varit lite social.
Vart ute på söder på picknick igår. I en trevligt liten park.
Det är ju alltid mysigt med picknick.

Sen har jag drömt massa konstiga drömmar.
Att en person skulle göra slut med mig för att jag var tråkig.
Sen att denne person sa att han älskade mig, följt av "NÄÄÄÄÄRÅ, skämta BAH!" och skrattat hysteriskt.
Det gjorde mig jävligt sur och nojig när jag vaknade i morse.

Annars, då?
Svettats som en jävla tokstolle.
Det är ju galet varmt ute.
Men jag trivs, skönt med sommarvärme i Sverige också.

Nu ska jag och mamma iväg till Maria på kalas.
Sen ska jag till Arlanda och hämta Carro! IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHHHHHHHHHHHHHHHH!
Blir alldeles pirrig och nervös.
Hihihihihi, typ.


Just, ja!
Jag har blivit en hund rikare!
Jag är numera stolt ägare över Hjördis! :D:D:D:D:D:D:D:D:D
Det är det bästaste för mig just nu.
Blir alldeles kär när jag tänker på det.

Nu drar vi.
PUSS!!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Det har varit svårt, det ska du veta!! Hoppas att detta inte upprepar sig. TRE dagar..skäms, tammefan.

2009-07-02 @ 21:01:16
URL: http://annawestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0