Surhetens jävla ansikte utåt.

Jag är less, så jävla less.
Jag har tidigare pratat om skola och högskola, framtid och annat jävla skit.
Kanske mest till familjen tête-a-tête, men nu jävlar kommer det lite info.
JAG TAR LIVET AV MIG! Hur jävla fan kan man ha EN skola med EN kurs i HELA Sverige som är ensam om den kursen? Vad fan tänker dom med? Inte undra, jävla, på att det är höga intagningspoäng, vilket tar livet av mig.
Gå och dö, alla i Sverige som har något med något att göra.
Jag hatar er alla, och skulle gärna vilja pissa er alla i ansiktet.


Jävla idioter.

Kommentarer
Postat av: Pappa å Helén

Okay, finns det bara en skola i sverige med den utb du vill ha och du inte tror att du kommer in så titta vad som finns i resten av världen! Kolla Norge, England, Danmark, USA eller vad som helst! ;)



Puss älskling!

2009-07-14 @ 21:51:35
URL: http://klatuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0