Tokheter

Igår var jag magisk.
Jag drack mitt vin som om det var sista gången i mitt liv jag skulle få dricka - alltså hetsdrack jag.
Vilket ledde till att jag har en minneslucka som heter duga!
Kommer inte alls ihåg när vi gick ner, men jag hoppas att jag inte gjorde nå dumheter.
Sen så blev jag bättre.
Sprang runt hit och dit och dansade ytterst snyggt.
Det var så sjukt mycket folk ute, svettigt som fan.
Har ångest över att jag inte var mer med Elin och Malin.
Men, men.

Idag är det hemfärd som gäller.
Drygt och tråkigt att åka.
Men jag ska mysa massa imorgon, och det är ju alltid ett plus.
Sedan är det ju pride, så morbror med familj kommer, så det blir trevligt.

Duscha och göra mig i ordning lite.

Hej mä er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0