Underhållande

När man är kär så har man inte så mycket tid att skriva på.
Det är min bortförklarning nu, och jag tycker att den håller.

idag så har jag diskat och städat lite.
För idag är det jag som är hemmafrun.
Ska ta och laga lite mat snart också.
Lagade mat igår ocks¨å.
Kors i taket, tänker nog Babbo nu.
Det gör jag med.
Men ibland så får man lov att vara duktig.

Var iväg hem till mormor en sväng.
Dom bor ju nära varandra, så det är lämpligt och bra.

Tittade på Juno igår!
Har haft cravings efter den ett bra tag nu, så jag är jävligt nöjd med att vi såg den igår.

Birro på P3, han är dryg.

Laga mat nu!

Kommentarer
Postat av: Babbo

Hoppas soppan blev bra! Jag vet ju att du är ett hett hemmafruämne ;)

2009-07-28 @ 22:16:21
URL: http://klatuu.blogg.se/
Postat av: Anna

Dålig ursäkt. Dålig ursäkt.

2009-07-28 @ 22:25:00
URL: http://annawestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0