Ärendet är avslutat.

Jag vill bara berätta om min första dag som en semestrare, som man kan säga om man vill.
Jag vaknade, satt mig framför tvn, och sitter kvar här ännu!
Enda gången jag har klivit upp ur soffan var en gång när jag gick på toan och den andra gången när jag vattnande blommorna. Kul, va?
Skön och seg början på semestern.
Vardagslyx? Nääääe, kanske inte. Men still, hur ofta vill man inte bara ligga på soffan?
Det tänker iaf jag varje dag på jobbet.
Så nu har jag gjort det, och känner mig en erfarenhet rikare.

Blir upp tidigt imorgon för att möta mamma.
Ska försöka komma ihåg att köpa biljett hem när jag är på centralen.

Det är Poirot nu, han är så otroligt jävla charmig.



Jag stör mig å det jävligaste på denna situation.
Ni vet när man får en känsla som man kände för jättelänge sedan?
Något som inte är kopplat till något bra?
Så känner jag iaf.
Asjävladrygt är det.

Mer uppmärksamhet på belgen nu.

Kommentarer
Postat av: Semstraren #2

Jag har legat på soffan också :D Ignorerat solen och legat inne och lökat. Helt rätt av mig och av dig, tycker jag.

2009-06-23 @ 23:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0