Hej och hå.

Jag är nu inne på nästsista dagen på semestern, och det har väl hänt massa saker ändå.
Först och främst så smet hästJÄVLARNA en natt.
Så jag fick lubba efter i världens jävla fart efter dom på bilvägen.
I flipflops, I may add.
Anyway, jag fick tag på dom och efter lite utskällningen av en bonde så var dom inne i stallet igen.
Det bör tilläggas att jag är jävligt rädd för hästar och allergisk.
Som ni såg så dog jag nästan igår.
Skar mig på nån lykta, och herre min Gud vad det blödde.
Man kan likna det med Stockholms blodbad, om man nu vill det. Och det vill jag.
Blod överallt, i rummet, i trappen, på toan och inne i köket. Och på mig såklart.
Tyckte inte så synd om mig själv, förvånadsvärt nog.

Däremot tyckte jag synd om mig själv igår när jag var tvungen att gå in i hagen för att ge hästarna vatten. Dom trängde in mig i ett hörn och stog med stjärtarna mot mig, och alla vet ju att hästar kan sparka bakut om dom blir lite galen. Och det trodde jag att dom skulle bli, så där stod jag och grinade och var jävligt rädd.

Mer, då?
Har umgåtts med Malin och Elin mest.
Men även hunnit med Bettis en sväng, samt MP och Emelie.

Hjördis har fått varit med mig hela tiden eftersom den nya hunden är dum mot henne.
Så vi har myst massa och haft det allmänt trevligt i varandras sällskap.
Som man säger.

Nu blir det ut i solen igen, men först ska jag in till kattungarna en sväng.
Senare ikväll blir det utgång på det nya stället.
Får se hur det blir.

Kommentarer
Postat av: Anna

det har jag alltid sagt om hästar. Det är ena jävla djur det..

2009-06-27 @ 19:54:30
URL: http://annawestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0