Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeen,

...så mysig!
Jag tittade på "The painted weil" häromsistens och är sjukt förälskad i soundtracket till den filmen.
ALLT, allt, är bra.
Supermysiga låtar.
Kom och tänka på när jag, MysMalin och Bettan var och tittade på den på bio för att skriva nått arbete om den, då det slutade med att vi alla, tror jag, satt och grinade.
Tycker att det alltid slutar så när jag tittar på film med MysMalin.
Lätt till tårar, om man säger så.


Annars då, mina vänner.
Ingentint, kan jag säga er.
Jag har jobbat, det var drygt dom första nio timmarna, den sista halvtimmen gick bra.
Tört att jobba sådär när det är fint väder ute.

Mamma och mormor grillar.
Det är bra.

Hej mä er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0