Nämen!

Vad gör jag vaken nu på min lediga dag?
Joooooooooooo, jag följde med Håkan till Brommaplan för att han skulle på nån intervju, och sånt liksom.
Det gick bra, vi hittade, det regnade, men framför allt, det är tidigt!
Fast ändå, ganska skönt, följande är ett skämt, att vakna 6.00 på en onsdag då man inte behöver det egentligen.

Finns ju asbolut inget att berätta såhär tidigt på morgonen när man inte hunnit gjort något sedan föregående inlägg.
Men jag fortsätter skitsnacket ändå.

Skattepengarna har nu äntligen infunnit sig på mitt konto.
Man blir lite halvglad när man får pengar.
Jaaaaaa, det blir man.
Fast, jag ska inte göra av med dom, som jag tidigare har nämnt.
Jag ska försöka vara duktig att spara. Får se hur det går.
Jag har ju som inte i mig att vara sparsam.
Malin kallar mig "Slösa", och det har hon helt rätt i.

Funderar på att äta lite frukost sedan kika på en film eller nå.
Man skulle alldeles ha gjort något roligt.
Absolut inte gymmet iaf, det är en sak som är säker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0