Det struntade biffarna i.

Jag är den där människan som skriver jävligt tråkigt hela tiden.
Och det är något som jag inte tänker ändra på, så här kommer mer skit.

Igår var jag med Håkan, AU, vi skulle ut och dricka öl. Så vi slutade upp på nått jävla hak utanför hans lägenhet, det var vi och alkisarna som satt där. Det var väl relativt charmigt, men vi hade roligt ändå. Sen så när dom stängde åkte vi hem till Råcksta, lånade Carros lägenhet och var allmänt full bara.
Så idag var han lite bakis, medan jag var pigg och fräsch som vanligt. Vi åkte in till Vällingby och käkade lunch, asgött! Sen gick vi hem och drack kaffe och låg och tittade på tv resten av dagen. Tills vi gick tillbaka till Vällingehus och åt middag. Hur husligt var inte det, då?

Så nu är det fortsatt tv-tittandes, har varit och hämtat mamma från jobbet.
Jag känner att det här var hemskt onödigt att berätta, och att det säkerligen är förjävla tråkigt att läsa.
Men som sagt, det är bara skitsnack rakt igenom. Typ, story of my life.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0