elin fixa

Jag blev utmanad av Elin!

1) 4 TV program jag brukar se:
How I met your mother,
simpson,
family guy,
house

2) 4 saker jag gjorde igår:
var bakis
åt en halv pizza
skedade Rille
åkte buss

3) 4 saker jag längtar till:
lön <3
bio imorgon
tills anna kommer hem
pappa och heléns bröllop


4) 4 saker som står på min önskelista:
pengar
egen lägenhet
tattuering
att alla vännerna ska vara här med mig


5) 4 saker jag tycker om att göra:
vara ledig
umgås med bra folk
köpa skooooooooooooooooooooor
vara hemma i västerlima/bollnäs

6) 4 saker jag avskyr:
åka ifrån Rille och pappa igår
sega dagar
min nagel som ramlat av
SJ


7) 4 saker jag åt i går:
rostade mackor med jordgubbssylt
sill
en halv pizza
sen fick det vara nog med matintaget

8) 4 bloggar jag utmanar:
Jag utmanar Pappa, Helén, Carro och Rille.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0