friskförklarad

skriver lite snabbt nu, har varit hos neurologen nu och fått svaren på de undersökningar jag gjort. det är alltså INGET neurologiskt, så har inte epelepsi eller tumör. vilket suger ju egentligen, då hade man ju vetat vad det var.
mamma blev sur när jag sa så, att jag ville ha hjärntumör. hon har ingen humor.
iaf, så vet jag nu inte vad jag ska göra. för tillfället så skiter jag i min otroligt dryga och svåra huvudvärk, för nu är jag inne på svimmningarna, att dom är dryga och jag vill ha bort dom. "min" doktor sa att jag skulle kolla mer på hjärtat, vilket ag redan har gjort. så jag vet då rakt inte vad jag ska ta mig till.
fixa tid hos husläkaren iaf, sen blir det väl nå privat.
får se. det här kommer ju gå åt helvete, det vet jag ju ändå.

nu ska jag iväg till mamma, hon är och får nån spruta.
sen ska vi iväg till lisa och umgås och ha det mysigt.
bus med ungarna blir det för min del.
sen in till stan och umgås med håkan en sväng tills stefan kommer.
tror jag bestämt.

läsa pappas blogg lite snabbt nu, för att få en dos av dumheter från farmors sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0