nya mått

jag har något jag vill ta upp nu.
sedan förra måndagen så har jag börjat använda stegräknare.
och nu när jag har den så blir jag ganska besatt och vill gå så mycket som möjligt.
så jag mätte alla mått man kan tänka sig och vägde mig och började gå.
jag såg til att alltid ha över 15000 steg om dagen, vilket ändå inte är så himla mycket.
MEN! jag har gått ner i vikt, jävligt snabbt må jag säga, PLUS att tuttarna har blivit mindre.
skulle det inte funka som så, att man går ner i vikt och blir smalare runt armar, mage, stjärt och ben, och låta tuttarna vara? kan det inte vara så ist?
jag tycker det iaf.
snart kommer jag ha lika små tuttar som carro ;).

jag och mamma variaf och köpte gymkort i måndags, så vi var och tränade igår och jag var och tränade nyss eftersom jag vaknade på tok för tidigt för att ligga kvar i sängen och dra mig.
så var iväg och tränade iaf, och det finns ett tjejgym, förjävla skönt. det var en till tjej där, men hon gick ganska snabbt, så jag var alldeles ensam. det är det ultimata träningstillfället.
hur skönt som helst.
så nu är jag trött i axlarna.

idag är jag ju ledig <3
ska in till söder och umgås lite med håkan.
blir kanske bio eller bara att finnas till.
får se hur det blir.

en uppdatering om min tånagel; den är alldeles svart.
den ramlar nog av snart.
jag tycker synd om mig själv, och kan inte ha alla mina skor längre.
DÄRFÖR, min käre far, så har jag mina gamla converse, eftersom det är dom enda skorna jag kan ha nu.
det må vara så att jag har 90 par skor, och det blir lite svårt att använda alla hela tiden.
men det är kul med skor, det är kul me shopping över lag.
det är så kul att jag inte har nå pengar kvar.
så det så.

i natt varden första natten på nån vecka som jag inte hade en sjuk jävla dröm.
det var skönt.

nu har jag inte mycket mer att säga, så det får vara så.
PUSS





jag saknar annsingen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag saknar johannsingen :(

2009-03-06 @ 21:39:08
URL: http://annawestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0