pengarna är slut

hemma i sthlm igen efter en helg i bollnäs.
den ägde.
även fast tjejerna var bortrest, så var det förjävla roligt att vara hemma igen.
resesällskap av håkan, kul, totalägde han på 4balls. ipod, helt förundrad, typ.
mysigt som vanligt i västerlima, sjukt mycket snö måste jag säga.

på lördagen skulle jag egentligen till farmor, men fanns ingen tid till det.
så pappa och jag gick ut på en promenad i det galet fina vädret.
kessie fick följa med, samt luttan och indie.
myyyyyyyysigt, må ni tro.
sen var det ju självfallet utgång, rille hade planerat dryckesintaget.
sprit, öl och mintu. blev inte så himla mycket drickandes för oss eftersom vi blev full av att bara lukta på ölen.
bra ibland det.
folk som fan var det på tranan iaf.
jättenöjd med helgen, overall.
sunkig bussresa hem igår kväll, mysigt ändå.
något galet jag gjorde var att dricksa säkert 400 kr till dom som stod i baren.
vet inte varför, eftersom jag inte är så snäll.
men jag gjorde det iaf.


for your information så har jag iaf gjort slut med daniel.
tänker inte gå in på nå detaljer över bloggen.
men ville bara medela det.


PAPPA! vet du, då?!
jag har köpt fyra par skor ;).
hihihihi.
och gymkort, men det är inte lika roligt.

Kommentarer
Postat av: Pappan

Hehe, jaja fyra par nya skor och det enda jag sett dig ha på fötterna är dom där slitna gamla svart/vita basketdojjorna!

2009-03-03 @ 10:48:42
URL: http://klatuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0