SKÄMTA, BAH!

In med fångarna, våren är inte här!
Snön yr där utanför som en jävla morsa på julafton.
Och då var det väl en jävla tur att jag tog på min mig vårjacka i morse?
Eller, kanske skulle varit något annat?

I dag har jag iaf jobbat som vanligt, och det gick relativt bra.
Min lilla dam var väl som småbarn, Annsingen förstår vad jag pratar om.
Men det gick bra ändå, var ju trots allt en kort arbetsdag på 8 timmar. Skönt med sådana.

Efter jobbet åkte jag iväg till söder och hämtade ut min jacka från kemtvätten, sedan gick jag till mormor, hon bjöd på lite fika. Sedan kom Håkan förbi på sin skinande häst, eller var det en smutsig varubil? Vet inte jag, men det kändes lika gärna som en häst. Trevligt litet snabbt möte.
Sedan åkte jag och älskade syster hem till Vällingby igen, och nu är det kväll medan vi sitter i varsin hörna med ett glas vin och massa jävla onyttigheter. Jag åt massa godis och ost, sedan såg jag mina lår, så nu ska jag inte äta nå mer förns i morgon eftermiddag har jag tänkt.

I morgon är det en skön lördag med lite shoppning.
Uppskattat som alltid.
K5 fyller år, dvs att jag ska gå till Zstatus och köpa jeans. YES, typ.

Snart kommer min alldeles egna, speciella, Annsingen hem.
Och GOSH, vad jag saknar henne.
hihihihihihihi, ungefär.

Kommentarer
Postat av: Pappan

Ät unge!

Du är ju mager som en jag vet inte vad! Du skulle komma hem till Målda en månad så jag fick göda upp dig lite ;)

Puss

2009-03-27 @ 22:27:32
URL: http://klatuu.blogg.se/
Postat av: Anna

jag förstår vad du menar. Och JA, snart kommer jag hem :D Och då ska vi kramas som galningar älskling!

2009-03-28 @ 17:13:47
URL: http://annawestlund.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag håller med pappsen, ÄT UNGE!

och som sagt det måste vara något magiskt med din...

2009-03-29 @ 22:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0