söndag, så klart.

mamma mår som hon förtjänar idag, sa hon.
det tycker jag är roligt.
jag är enbart bakis i det viset att jag vill ha förbannat mycket coca cola.
goda grejer det.

det var iaf mysigt igår.
jag och håkan var hemma och drack massa öl och vin.
mäkta imponerad av honom att han drack vinet och tyckte om det, eller han sa iaf att han tyckte om det.
jag var huslig som fan, diskade och lagade pasta oh la la, medan han tittade på tv. back in the 50´s. typ.
 vi tittade på buttons, jag grinade så klart. inget otippat där.
sen drack vi ännu mer öl och vin och pratade strunt. som vanligt.
det var iaf trevligt.

idag är det slappt som fan, har letat runt lite efter en klänning att ha på bröllopet.
och tror nog bestämt att jag har hittat en bra. så kör nog på den.

ska försöka åka iväg till daniel och hämta mina grejer, drygt som fan men det är bra att hämta det och ha det gjort.


jag vill ha jättemycket pengar och shoppa upp allt på en timme.
det vore det ulitmata för mig.
the rush!

nu får det vara nog

Kommentarer
Postat av: Helén

Ciao Johanna!

Jag gillar klänningen. Köp en till dig, Carro och Luttan. Jag betalar Luttans. Dom var både snygga och billiga.

Kramar!

2009-03-08 @ 18:41:42
URL: http://hembretsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0