Damn right!

Igår var dagarna av dagarna.
Eller något sånt.
Det var mysigt anyway. Jag var med Håkan, och vi tittade på BOB och myste.
Han bakade bröd, som var asgott. Han är huslig och duktig, den karln.
Sedan låg vi och myste rejält. Det var hemskt passande och gulligt.

Idag så var jag in till doktorn och pratade lite om de grejer som jag gjorde förra veckan.
Han sa att det inte var något att oroa sig för, för det var normalt och sånt.
Vi kom väl fram tillsamans att det förmodligen var blodtrycket som var lågt.
Så imorgon ska jag sätta på en sån där 24timmarsgrej som mäter av blodtrycket lite nu och då.
Han sa att de flesta tjejer i min ålder har samma problem, svimma och sånt, och det är för att artärerna är elastiska som täpper till eller släpper ut för mycket blod i kroppen. Men det är något som blir bättre ju äldre man blir, då artärerna blir starkare. Så nu vet jag förmodligen vad det är som är felet, och det känns jävligt skönt.
Och nu vet ni också.
Bra, va?

Ikväll är det bio med mamma, Carro och mormor.
Änglar och demoner, det ni! Den är säkert asbra.
Mormor håller på att göra lasange, luktar förjävla nice.

Det var väl ungefär det jag ville säga.

Det är mysiga tider, gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0