Men, nu så.

Nej, Malin, jag är inte påväg till andra sidan. Men du lär väl förstå vad jag menar?

Nu har jag jobbat klart, och det är jag jävligt glad över.
Först var jag skitless för att det skulle vara fint väder idag, och jag jobbar elva timmar, men nu är jag inte lika less längre. Eller, jo, det är jag ju eftersom det ser ut att bli storm nu, och det vill jag inte. Men jag är nöjd över att det inte var fint väder på min arbetsdag, så egoistisk är jag.
Ikväll blir det till att åka till Skanstull och hälsa på Håkan en sväng.
Jobb imorgon, sedan mysmiddag hemma hos Carro, helt rätt, tycker jag.
Hon åker ju snart. Och jag och Malin åker snart. Iiiiiiih!

Nu krånglar min dator, så sparar det här innan den stängs av.

KYSSEN

Kommentarer
Postat av: Malin

Nu tror jag att du missuppfatta mej, jag mena att anna var lebb :)

2009-05-09 @ 13:39:14
Postat av: malin igen

Och jag håller med så mycket, världen är bra orättvis ibland den :)

2009-05-09 @ 13:41:49
Postat av: Anna

hahaha. Alltid lebb ;) Det vet du.

2009-05-09 @ 21:18:54
URL: http://annawestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0