NRJ wake up call, någon?

MMMMMMMMMMMMMMMM! Jävligt pinsamt, må jag säga.
Knappen och Hakkim ringde mig idag och prankade mig.
Arlanda var tydligen i karantän för svininfluensa så jag och Malin kunde inte åkte till Sunny Beach ikväll.
Det var förvirran, panik och ångest i det samtalet.
Nästa vecka någon gång kommer det ut på radio och deras hemsida.
Så nu vet ni det.
Blir till att försöka lugna nerverna nu.

Anyway, så åker jag och Malin ikväll.
Och det ska bli så stört jävla skönt och roligt.
Massa skoj ska vi ha det! YEY, typ.
Lovade Knappen och Hakkim att skicka lite semesterbilder till dom.
Så får lov att göra det.


Skriver nog ett ångestfyllt inlägg senare.
För jag är otroligt flygrädd.
Hua.

Kommentarer
Postat av: Elin

Haaa såå kuuul!!!! :)

2009-05-19 @ 13:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0