Bajs.

Nu sitter jag i Vällingby hemma hos mamma.
Ska iväg och jobba om ett tag.
Får som världens panik när jag är här hemma, för mina saker ligger i flyttkartonger som mamma tycker att jag ska ha hemma hos käresta. Det finns ingen plats whats so ever, och det får inte vara här.
Så jag funderar på att slänga alla mina kläder, skor, böcker - förutom det som får plats i två lådor hemma hos käresta. Riktigt jävla ledsamt är det. Irriterande.

Annars så!
Sitter och är så ohyggligt sugen på en snus.
När ska det gå över?
För att vara helt ärlig så är det här jättejobbigt.
Trodde att det skulle ha gått över by now, men icke.

Men, men.
Nu ska jag dricka mitt kaffe och bli lite varm - kallt ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0