Lite bra iaf.

HAH! Nu funkar min dator igen. Jag har absolut ingen aning om vad fan som hände - men i några dagar vägrade den starta och nu gör den det! Idiotteknik, skulle jag vilja påstå.
Tur att den vill vara med nu iaf. Annars hade jag blivit tokig.

Igår fixade jag lite med min iPhone, fixade ett iTunes-konto på käresta dator och la in lite spel.
Måste fixa kontot på min dator också så jag kan få lite musik på mobilen.
Anyway, det BÄSTA jag la in igår var "Lightsaber". Man får välja karaktär, sedan springer man runt med ett stort lightsaber på hela skärmen på mobilen och, förhoppningsvis, dödar massa.
Aaaaah, det var mycket värt!

Idag blir det inte mycket gjort.
Ska städa igenom hela lägenheten riktigt, sopa, moppa, diska och plocka undan allt.
Ja, jag sa sopa, käresta har nämnligen ingen bra dammsugare, så det blir sop.
Roligt, jävligt roligt.


Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0