Varsågod! Det kom från hjärtat

Back in business! Jag känner mig på en sprudlande humör. Och jag tänker raskt på hur mina humörsvängningar, det är lite lustigt egentligen. Har väl alltid varit så, iaf enligt mina vänner och bekanta. Så det vore ju dumt att ändra på det nu, eller hur? Se det som en överraskning, är jag glad eller flyförbannad? You´ll never know.
Ni kan tacka mig redan nu.

Det kanske egentligen är dumt att blogga när man inte har något att blogga om.
Sitta här och prata strunt, som så många gånger förr. Men ibland så blir det så. Skiten bara transporteras till fingertopparna och jag skriver som en jävla idiot på uppåttjack! Det är då det går bra.
Fast det är ju säkerligen inge roligt att läsa.

Men vet ni vad? Det skiter jag fullständigt i.
Iaf nu.
Det är min mothafucka blogg - hence jag gör vad jag vill, skriver vad jag vill och ser ut som en fån på köpet.
Ett paketpris, if you will.

Nu får det vara nog.
Jag ska lägga mig i sängen, läsa min kick-as-braiga-bok av Miss Agatha och invänta käresta.
HEJ PÅ´LE!

Kommentarer
Postat av: Din LoVeR ;)

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH, VILKEN FIN BLOGG DU HAR. KOLLA MIN, KOLLA MIIIIN! HIHIIHHI. Haha, men han har ju druckit mjööölk :) SOM OM ATT DU INTE HADE SKITIG MUN NÄR DU VAR RUNT 3-4 ÅR. LORTGRIS

2009-11-23 @ 08:18:39
URL: http://elincaash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0