Inte är jag knusslig.

Nu sitter jag hemma hos mamma, ska iväg till jobbet snart. Idag har jag panik, mina vänner! Just för att i dagens Metro står det om arbetslösheten bland dom unga. En snubbe som har varit arbetslös i två år. Då försöker jag intala mifg själv om att han är dum i huvudet så det är därför han inte får nå jobb. Medan jag kommer få ett nytt jobb hur lätt som helst. Bra, bra. Annars, så är det inte så mycket annat. Är fortfarande uppe i mitt beslut och är fast bestämd på att det är riktigt gjort av mig. Men en sak; vad fan är det med blogg.se nu? Alla funktioner har försvunnit då man ska skriva ett inlägg och det ser ut som om skärmen har tagit en resa tillbaka till 80-talet. Irriterande. Som vanligt. Nu ska jag dricka mitt kaffe. Om ni ser ett jobb, informera mig då! Jag är villig inför allt nästan. Knussliga får inte jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0