Får man låta bli, om man vill?

Igår bloggade jag inget för jag jobbade hela dagen, och när jag väl kom hem så lagade jag mat och sånna nödvändigheter. Hade det funkar med att skicka in MMS så hade jag gjort det, men det gör ju inte det. Var helt jävla slut igår. Kändes som om jag hade jobbat 56 timmar på raken.
Det känns som om det här kommer bli en jobbig period att jobba.
Otroligt tråkigt!

Finns inte så där jättemycket att prata om annars.
En vecka kvar till lön, en vecka kvar tills Malin kommer.
Skoj, skoj, skoj.

Jag är så otroligt sugen på en jävla snus nu, så jag tror faktiskt att jag avlider.
Men jag ska försöka vara stark.
Hoppas det går bra med Babbo att sluta med snushelvetet.

Äta upp min mat, sedan duscha.
Sen joooooooooooooooobba.
Hua.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0