Frank and back to black.

Äeh, ni flesta verkar glömma bort att jag jobbar med barn, och inte vilka barn som helst, utan dom som kräver 500 gånger mer uppmärksamhet och jobb än ett friskt barn. Så att hälsa på nån liten skrutt elller nått mongo i L.A. skulle nog inte hjälpa så mycket.

Idag mår jag inte bra alls, som man säger.
Hela världen snurrade och gungade när jag var ute med hunden i morse.
Så nu ligger jag i soffan och tycker synd om mig själv.
Ska sticka lite på min halsduk sedan åka in till vårdcentralen för att kolla om jag ska operera knänen eller inte.
Spännande, minst sagt.

Nu är det som så att min käresta kommer inte ha internet längre, typ idag eller imorgon.
Så det kommer suga först och främst, sedan kommer jag bara skicka in MMS till bloggen.
Alltså kommer det bli lite knapert.
Ska tjata tills hans fixar internet igen.
Tjata är lite av min starka sida.

Datorn är hemskt seg, så nu tänker jag inte skriva nå mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0