H.E.L.V.E.T.E!

Nu jääääääävlar börjar jag bli riktigt jävla less på blogg.se. Varför i hela helvete ska ni strula så jävligt?
Tänk på att jag håller på att sluta snusa, så jag är sur redan som det är.
Era jävlar!

Som sagt, jag håller på att sluta snusa.
Det går upp och ner. Just nu är jag sjukligt sugen på en snusjävel, så där sugen så det suger i hjärtat och jag känner mig ganska hopplös. Tidigare idag gick det sjukt bra, och jag kände att det skulle vara jävligt enkelt att sluta.
Jag är ju inte den där bestämda och duktiga människan, egentligen, så det ska bli spännande att se hur det går.
Hoppas på det bästa.


När jag hade slutat jobbet idag, så stod jag och väntade på bussen vid Nockebyhov, och som alltid är SL försenade när man väl ska åka någonstans och vill iväg ganska snabbt.
Dock var det lugnt för mig. Men det var en tjej, som absolut inte kom från Sthlm, som blev alldeles till sig när bussen var en minut försenad. Hon stod ute i vägrenen, hoppandes och vinkade hejvilt till alla "Ej i trafik"-bussar som åkte förbi.
Det var så JÄVLA roligt.
Det är alltid roligt att träffa folk som inte vet vilka jävla SKITHUVVEN SL är egentligen.
That´s right, skithuvven.
Nu blir jag väl bannad från busshelvetena också.


Nej, nej - jag klarar mig jättebra utan snus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0