HUA!!!!!!!!!!!!!

Två dagar sen.
Två hela dagar utan blogg, det ni!

För det första så har jag VÄRLDENS jävla ångest för det har hänt en skitjävlagrej som jag inte kan göra något åt. Det här med att palla av att inte vara svartsjuk är ganska så svårt. Jag tänker inte gå in på vad det är, eftersom det är på tok för personligt. Men jag kan berätta att det är en sak som jag absolut inte vad jag behövde. Sov inget i natt, för att jag hade marddrömmar om vad som hände. SKIT! ANNA!!!!!! Vart fan är du när jag behöver dig? Jag vill vara emo med dig nu, dricka sprit och gråta tillsamans. Kom hem nu!

Sedan så är det synd om min käre syster, fick så lov att åka in på sjukan i natt för hon var allegrisk mot våra söta katter. Synd om!

Sedan så är allt annat som vanligt, jag håller på att sluta snusa, och det går ganska bra. Är fortfarande sjukt sugen på en snus hela jävla tiden, men har inte tagit någon på tre veckor, kanske?
Det är ju jävligt duktigt.
Så det här verkar kunna bli av ändå!

Över till annat.

Kommentarer
Postat av: El0o0o0o0o0N

det kommer bli bättre stumpan med lite prat. Jag ringer dig senare och kollar läget :) KYSS!

2009-09-21 @ 15:28:50
Postat av: Emosoulmaten.

MEN SHIT. Det är typ meant to be att du och jag ska vara emo tillsammans. Vem har inte varit emo i några dagar nu och bara behövt johannsingen för sprit och skitsnack?`JAG. snart kommer jag hem.

2009-09-21 @ 21:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0