neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

Ramlade in på Joppes blogg, det är en liten gosse jag gick i gymnasiet med, och helt plötsligt så är man missnöjd. Jävligt missnöjd - över hela situationen.
Mest över att sluta snusa kanske, men också för att jag tillbringar min tid, som tydligen ska vara "the time of my life" med att göra något som jag blir förbannad över, jag har inte tillräckligt bra betyg - så jag förnedrar mig själv, jag får inte träffa mina vänner lika mycket som jag skulle vilja, jag får aldrig en egen jävla lägenhet, jag kan inte spara pengar för att göra något roligt.
Över massa saker blir man missnöjd.


 


Man vill gå i skolan igen, och vara "ung och dum", som det så fint heter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0