Ööööööööööeh.

Jag är trött, så trött. Just nu skulle jag vilja ligga i soffan och dö, med massa kaffe och in i helvete med snus! Det skulle vara det utlimata för mig.
Men ist så ska jag hoppa in i duschen och sedan åka in till stan.
Måste ju umgås lite med karln.

Det är hemskt jobbigt just nu, för jag kan inte sluta tänka på snus.
Jag vill ha en snus efter jag har duschat, en efter jag har ätit, en när jag dricker kaffe, en när jag bloggar, en när jag ligger och läser, en när jag åker tub, och speciellt en snus när jag jobbar.
MEN ICKE, SA NICKE!
Förstår inte varför jag ska vara så jävla förståndig och sluta snusa.
Jävla påhitt.

Nu ska jag fokusera på att snus är äckligt och jag är en bra människa utan det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0