På så vis.

Nu har jag varit på "jobb-lunch", skulle man väl kunna kalla det.
Jävligt vuxet känns det som.
Det var inget speciellt dom vela ha sagt, bara babbla på om företaget och hur det går för dom.
Dvs jävligt bra, vinner massa priser och sånt.
Fick en limegrön jacka och väska, som dom tyckte att jag skulle ha.
Min arbetsledare tycker dom är skitsnygg och sa att jag skulle ha på mig jackan hela tiden när jag jobbade.
Det tycker inte jag, däremot.

Jag som står för middagen idag igen, och idag blir det kycklingsallad!
Ladda som fan för det, för nu jävlar är jag hungrig.

Imorgon är det jobb igen, känns lite trökigt såhär efter ledigheten.
Men, men, är man vuxen så är man, I guess.

Städa upp lite här nu.

Kärlek till folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0