Polaren Per

Jaa, igår har jag inte mycket att säga om, förutom att vi bara var hemma och gjorde ingenting.
Spännande, va?

Det som gäller idag är att åka in till stan för att gå och snacka med dom på Volontärresor, öppet hus, så kan fråga massa dryga frågor till dom som dom måste svara på. HA! Läre kolla när man ska boka resa för att det ska bli bäst, med dom dyra jävla flygbiljetterna och sånt.
Fyjävla fan, vad mycket pengar det kommer bli. Tört som fan!

Sedan skulle vi nog åka till IKEA, jävligt Svensson, men det ska vi göra.
Kommer bli lite drygt, eftersom jag inte har nå pengar, men, men.
När har jag det egentligen?

Såg en bild som Elin knäppte på bröllopet, där jag ser ut som Bride of Chuckie.
Ville visa den men BLOGG.SE ÄR DUM I HUVUDET!
Vad less jag blir! Idioter, kan inte göra nå rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0