Varsågod, Malin.

Ja, det har blivit lite dåligt med bloggen nu, men jag har varit ohyggligt upptagen med att vara med Malin.
Igår var vi inne i stan och shoppade, min budget som jag hade gjort för månaden krakulerade sönder i grunden - det var kört. Men nu har jag massa nya kläder, så jag är glad ändå.
Min käraste blir nog inte lika glad när jag inte kan köpa mat om två veckor, men det skiter jag i.

Vi var ut och drack lite öl igår här inne i sunkiga Vällingby.
Då kom det fram en snubbe och börja prata, visade sig att han var från Ljusdal. I hans andra mening så berättade han att han hade suttit inne. Gör man så, egentligen? Sjuk jävla karl som vägrade avlägsna sig från platsen.

Snart så ska Mysmalin åka hem och lämna mig ensam här i äckliga sthlm.
Som tur var är Babbo på väg hit, så ska träffa honom en sväng.

MALIN, STANNA!!!




Jag och Malin kramas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0