Vet nån vad!

Nu har jag fyllt min kvot av mys, för en dag iaf.
Vi kollade på film, "män som hatar kvinnor", käkade vindruvor och chips.
Riktigt mysigt faktiskt, förutom filmen då dvs.
Vad är det med svenska skådelspelare? Nämn en endaste duglig skådespelare så är jag nöjd.
För jag har tamme fan aldrig sett någon. Det är som om dom inte har någon känsla i kroppen och när de pratar är det som om står och läser rakt av på ett papper.
Idioter. Dom kan inget.

Ligger hemma och slöar med Carro nu.
Det känns som om vi kommer ligga här hela dagen.
Skulle egentligen behövt gått på gymmet en sväng.
Men får ta det imorgon ist, när Carro är på skolan.


Kika efter en bra film nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0