What up?!

Ett inlägg!
Vad händer?
Jag är hos min käre mor och snor hennes bandbredd.

Idag är det fredag.
Bara så ni vet.
Vad händer idag då?
JO! Nu ska ni få höra. Det är en kille som frivilligt vill träffa mig.
HAHA! Vilken knäppis, va?
Snygg är han också, så jag vet inte riktigt vad hans fel är. Men något måste det ju vara.
Om jag får med mig någon vän så ska jag iväg och dricka lite öl med honom ikväll.
Det vore ju onekligen trevligt. Hänga med en snygg kille alltså.
Det är alltid trevligt.

I morgon blir det Bollnäs.
Då ska jag hänga med snygga tjejer.
Mina snygga tjejer som drar både till Falun, Borås och Uppsala.
Dom är ju dum i huvudet som drar.
Vad ska jag göra då?
Dom tänker helt enkelt inte på mig.
Och alla ni vet att JAG kommer ju i första hand. Skit i utbildning, tänk på mig.

Nu drar jag till jobbet och surar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0