be apart?

Ja, ni. Vad säger man då?
Jag vet inte riktigt vad vi ska prata om egentligen.
Jag hade kul igår iaf.
Jenny är en riktig stjärna. Hade gjort julklappar till oss som var det finaste. Sedan lagade hon världens godaste vegorätt, den godaste jag har ätit iaf. Vill gifta mig med henne.
Jag fick smaka den starkaste chilin som finns att få tag på i Sverige. Det var så jävla starkt att jag inte kunde sitta still i stolen, sedan fick jag självklart massa sånt skit i ögona. Så där satt jag och grinade.
Gör aldrig det.
Röd chili i näsan eller flytande chili i ögonen är inget jag rekomenderar.

Nu ska jag påbörja som smått pappas present.
Det ska bli så JÄVLA kul!

Kommentarer
Postat av: Babbo

Va, va, va? Present, såsom i 50-års present eller present som i julklapp? Va? Va? Va?

2010-12-19 @ 19:49:28
URL: http://klatuu.blogg.se/
Postat av: J-lovah

Din julklapp är redan färdig, så jag syftar på din 50-årspresent :).

2010-12-19 @ 21:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0