Ghetto!

What´s up, bloggen?
Varför kan jag inte MMS-inlägga?
Jag ville ju visa hur mysigt jag har gjort det hemma, köpt julgrejer och burrat upp det lite.
Sedan ville jag även visa min storslagna fredagsmiddag - yoghurt med müsli.
Only the best for the best. Eller, hur?


Jag snackade lite med babbo tidigare idag, och han berättade att han hade hittat en Diana-kamera i orginalförpackning i gamla huset. Jag blev så exalterad över fyndet att jag skrek rakt ut och upprörde massa folk vid tunnelbanan. Man får ju inte ta upp för stor plats här i sthlm, det vet ju alla.
Men åter till saken. Orginal! Förpackningen kvar! Och den var fin!
Förstår ni vilket jävla fynd det är?
Det är så stort att jag blir alldeles pirrig.
Min respons var självklart att fråga om det var min julklapp.
Får hoppas på det.

Åter till tvätten!
Skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0