Okey, fuckers.

Ännu en dag har gått förbi och jag tänkte i mitt stilla sinne att jag skulle hänföra er med ännu ett inlägg av perfektion i denna OH så stora och aktningsvärda blogg.

Ännu mer skitsnack alltså.

Årets första julklapp har öppnats idag, pengar, sockor och en filt (to die for).
Det tackar vi mormor och mormor för. Beeest.

Med det är jag nog klar för idag tror jag.
Jag har en groende tanke på 50-årspresent till babbo. Det börjar närma sig, babbo, vad säger du om det?
Det är nog den BÄSTA presenten EVER. Blev inspirerad av min fine vän slappis.
Nu är det väl två år, eller?, kvar tills han fyller år.
Men just den här presenten tar tid att göra. Mycket planering, tänkerier och tanke bakom.
SÅ! '
Är jag en riktig bloggare nu som har något på gång men inte riktigt får säga det?
Fan, vad jag är cool.


Kommentarer
Postat av: Babbo

Det är brottom nu, jag fyller 49 i februari. :))

2010-12-18 @ 22:54:39
URL: http://klatuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0