Ååååååh!

Jag är sjuk!
Eller, ja, det är på bättringsvägen nu.
Struntade i att gå till jobbet idag, kändes jävligt riskabelt med tanke på att jag börjar det nya jobbet på måndag, och då vill man ju vara frisk och på allerten!
Så nu sitter jag och snorar, det kliar i halsen och i öronen.
Sexigt värre.

Finns inte mycket att prata om, förutom att jag är supderduperpank och lönen kommer på måndag.
Får se om jag kan trolla med knänen så har jag har råd att klippa håret och köpa alkohol.
Det är lite av ett måste nu.
Håret är viktigast.
Så här långt har det aldrig varit förr.
Det blir lite äckligt när det nästan går ner till midjan.
Hår är äckligt överhuvudtaget.
SHOP IT OFF!

Nu ska jag missbruka Nezeril och piggna på mig!

Adjöken, fröken!


Bild på våra katter. Mischa är lite av en idiot som ligger på dom andra katterna.

Neee, hon är ingen idiot, lite dum bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0