Buzz

Gårdagen var jävligt lyckad.
Lazerdoom var så otroligt roligt! Sprang runt och fnissade som en liten tjej, attackerade Carro och blev omringad av det andra laget. Kröp mig fram genom banan, så JÄVLA mycket krigare i mig!
Sedan var vi ju på Söderkisen och åt. Maten kom in på 10 min och var uppäten på lika lång tid.
Det var gott och hemskt trevligt.
Sedan drog vi hem till oss, drack massa vin och spelade tv-spel.
Kvällen skräll var kärestas fusk på vändtia. Lågt av honom. Vägrade först erkänna.

En bra lördag!

Idag har vi inte gjort något alls.
Bara glott på tv och ätit middag.
Lite senare ska jag åka in till centralen och möta upp Annsingen.
Hon ska bo hos oss i veckan.
Det ska bli riktigt trevligt!
Kul med kompisar.

Jag har påbörjat ettt tjatprojekt, ska tjata ihjäl käresta tills vi åker på en weekend-resa tillsammans.
Wish me luck!
Nu ska jag diska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0