Dagens?

Hemma från jobbet nu. Det blev en kort dag, vilket är ganska så bra, men jag har världens ångest över att jag kom två timmar försent. Dessutom så stannade inte tuben vid Farsta, för det var för kallt på spåren, så jag fick springa från Farsta strand, vilket var svettigt och svårt - eftersom jag aldrig har varit där förr.
Tack till iPhone som har karta i mobilen.
Så, jag har alltså suttit och nött utbildningar idag.
Smart av chefen att sätta det sista dagen. Jag ska ju börja jobba "live" på måndag, bör sägas att jag inte kan något alls egentligen. Kändes dock jävligt bra när Chefen var tvungen att dubbelkolla en grej med en kund via mig, eftersom hon inte kunde själv. JAG ÄGDE HENNE!
Kul.
En rolig sak, käresta väckte mig mitt i natten genom att grabba dag i mig, slänga upp mig i sittande och hångla loss. Han måste ha drömt något härligt för han gjorde det i sömnen. HA!
Bra gjort.
Nu ska jag kolla på medan han diskar.
Jag slapp även fast han paxade att inte göra det.
Härliga tider!
Sedan kommer Carro och myser med oss. Bra, bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0