En helt vanlig dag.

ÅNGEST! Fyfan, vilken ångest!
Jag har inte vågat kolla min mejl, för jag har säkert fått tillbaka min läxa, rättad och klar, från min mattelärare.
Det är något som jag absolut inte vill se.
FYFAN, vilken ångest.
Jag ska iofs dit ikväll på en liten frågestund med henne och mina andra fyra klasskompisar.
Då kommer hon säga; "bra gjort, allesammans, ni fick si och så många rätt på läxan. Men, JOHANNA, du fick inte ett endaste litet rätt, eller hur?"
Fyfan, VILKEN ångest.

Litteraturen.
Jag måste skriva min eximinationsuppgift.
Det är tråkigt.
Kul att skriva en jämförelse på 24 skitdåliga böcker, skriva av ointressanta gamla människor.
Iofs två småttintressanta dönickar.
Men still, jag vill inte!


För att vara ett emo; allt suger nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0