Helvetestisdag, eller nå liknande.

Dagen är dömd av suga skiten ur mig.
Jag skulle jobbat idag, jag jobbar extra varje tisdag och torsdag under hela februari.
Självklart sov jag över. Jag hade en så jävla psykande dröm i natt, vid 5-snåret, så jag somnade inte om förns vid halv åtta och jag skulle klivit upp vid åtta.
Min arbetsledare ringde och väckte mig 11.10 och var sur. Tacka fan för det.
Alltså missade jag en liten arbetsdag idag.
Jävligt pinsamt då jag inte har jobbat på två veckor.

Men nu är det som det är.

Tog en långpromenad med hunden för att gå av min ångesten, det funkade.
Men nu har jag ångest över skolan.
Båda skolor.
Exeminationsuppgiften för litteraturen har jag ingen aning om hur jag ska skriva och matten är ju självklart sugig och jag förstår ingenting längre.
Måste gå på mattestugan imorgon.

Sedan med min vanliga otur så kommer jag säkert få ett jobb lagom till Roskilde och inte få ledigt.
Då säger jag upp mig med omedelbarverkan.
Så det, så!
Jag vägrar missa det enda roliga på hela året.

Läsa lite böcker kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0