Jösses Amalia.

Det är fan inte sant!
Min uppsats/analys/jämförelse/eximinationsuppgft. ska vara inne på onsdag.
ONSDAG!
Hur ska det gå?
Jag är ju inte klar!
Jag vill ha mer tid!
Stressad.

Och idag har jag inte mycket tid till övers.
Lär gå till bibblan och lämna lite böcker, sedan lär jag dra till mormor för det kommer gubbar hit och ska fixa lägenheten. Vi hyr ju i andra hand, så då får varken jag eller hunden vara här.
Men sedan blir det till att lubba hem för att börja på och skriva lite.
Visste ni egentligen hur patetiskt det kan vara att läsa en bok skriven av en feminism på 1400-talet?
Snacka om att skylla allt på mannen.
Vad som helst - det är mannens fel.

En sak till - min käresta drar hem till Bollnäs i sommar, alltså flyttar dit. Då funderar jag på att bli barnflicka i London eller nå. Det verkar väl okey?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0