Weio.

Jaa, jag kom ju iväg imorse vilket var bra. Det gick bra att jobba, kändes som om det var evigheter sen.
Jobbar imorgon också, men nu känns det lite tråkigt.
Jag vill ha ett heltidsjobb som ger multum utbetalning! Kuuuuuuung, hade det vart.

Åkte in till stan och fikade med Annsingen och Johan.
Det var riktigt trevligt.
Kul att göra något annat än att sitta hemma i lägenheten hela dagen.
Vi pratade mest om hur mycket det suger över att vara arbetslös och hur sjukt svårt det är att få jobb.
Tråkigt att det är så.

Ikväll är det mattestuga som gäller.
Det känns väl lite superduperjättetråkigt.
Men läxan ska vara inne på måndag, så nu gäller det att lägga manken till och börja fatta saker.

Nu ska jag sitta här och vänta på att käresta kommer hem.
Och då ska jag kräva en kärleksattak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0