Ångest.

Fya, nu känner jag mig som en riktigt skitstövel.
Jag har sedan länge varit månadsgivare till flertal olika organisationer som Unicef, WWF och senaste WSPA, men eftersom jag inte längre har en inkomst har inte jag något att dela med mig av. Så jag har precis avslutat alla stående överföringar och kan minst sagt säga att jag har en massiv ångest för det.
Alla stackars schimpanserna som inte längre får mina pengar, bara det kan få mig att börja grina snart.
Plus hundarna i Ryssland, och alla småbarn i världen.

It sucks att inte ha några pengar.
Mest för dom andra, men även för mig.
Hualigen.

Måste ge tillbaka tusenfallt när jag väl får ett jobb.

För att kompensera det här gav jag radiotjänsten lite pengar på gatan, samt en gammal tant som var hemlös, eller sugen på något annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0