Geeks&freaks.

Om det är något jag tar seriöst så är det det här med nördar.
Dom vet hur man sätter en stil och hur man hänför en människa. Så alla som har för korta byxor med rutiga strumpor under, en fluga ist för slips, eller omåttligt stora glasögon - dom tänder jag på!

Med det sagt så ska jag visa vad jag har köpt idag!
Då jag aldrig riktigt kommer upp i den här nivå av nörd som jag vill, så betyder ju inte det att jag inte försöker.


Det här är alltså mina nya skolväskor. Hur häftiga är dom inte, då! Va? Va? Va! Och så nya glasögon, självfallet. Köpte ett par till i pilotmodellen, men dom behöver vi inte visa.

Fyfan, jag kommer vara häftigast på mattestugan, no doubt about it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0