Jaha, ja, då var det slut.

Fyfan, säger jag bara!
Kom precis hem till Sthlm igen, ensam på köpet, och känner hur ångesten väller fram.
Dels för att jag hatar den här jävla staden och dels för att jag har gjort av med ohöggligt mycket pengar den senaste veckan. På, som vanligt, ingenting. Jobbigt. Det blir vatten och luft resten av månaden!

Iaf, så dom här veckorna vid jul och nyår har varit alldeles underbara.
Tror faktiskt inte jag har haft det så här bra vid jul förr.
Har spenderat tid hemma hos familjen i Målda, samt hos kärestas familj.
Har som mest blivit tid där eftersom dom bor lite mer centralt än min familj.
Babbo och Helén drog till utlandet, så fick bo i Lenninge på heltid sista dagarna.
Det har blivit hemskt mycket alkohol, mys och Alfapet, vilket jag och käresta vann alla gånger.
Mycket bra, allt som allt.
Det är bara tråkigt att läsa om alla julfiranden och nyårsfester, så jag går inte in på detalj.

Nu skulle jag helst viljat vara med käresta och bara kramats, men eftersom jag är ensam så blir det vitlöksbröd och läsandes av mina underbara böcker som jag fick i julklapp.
Söka lite jobb också kanske.

På återseende, mina kära vänner, som säkerligen har slutat läst nu när jag inte har uppdaterat något.
Men jag lovar att det kommer bli precis lika tråkig läsning, som förr, på daglig basis igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0