MEN; ÅÅÅÅÅÅÅÅH!

Jag håller på att bli fullkomligt jävla skogstokig på det här nu!
Sitter och försöker mig på det här helvetesjävlaplugget, och så funkar inte FirstClass, vårt s.k. virituella klassrum. Det går inte att installera det! Idiotdatorn hittar inte filen och mitt användarnamn funkar inte. Helvetesjävlapisskitfanfanfan! Det suger hårt.
Var för övrigt och lånade nio böcker idag, hälften av dom jag ska läsa nästa månad, för den här kursen.
Saftigt med litteratur och det var bara massa tråkiga dikter och drama.
Det här är jävligt tråkigt.

För att inte börja prata om hur sjukt jävla tråkigt det är med Matte D.

Ibland blir man så otroligt less.
Ibland är nu.

Kommentarer
Postat av: Helén

Ring pappa i morgon. Han kan säkert hjälpa dig med FC. Han hjälpte mig installera det på min dator.

Kram

2010-01-17 @ 23:05:23
URL: http://hembretsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0