KoMpIzZzZ!

Första dagen på jobbet efter semestern då.
Vad jag gjorde?
Fyllde på telefoner till pensionärer och spelade bubbles.
Tittade även på schemat och det gör fortfarande ont i hjärtat. Första lediga helgen är i september.
Sug på den.

Vad jag har gjort mer?
Bokat flyg och hotell i Milano.
ITALY, BABY!
Det kommer bli så jävla äg.
Denna gång jag åker utomlands har vi valt att lyxa till det lite. (läs ohöggligt mycket)
en weekend blir det, så då får man lyxa, tycker jag.

Tänkte jag skulle visa bild på hotellet, men det var bara jobbiga bilder som jag inte vet hur jag ska göra om dom för att de ska se bra ut. Så jag skiter i det, helt enkelt.

Ni kan få se en snygging ist, det är väl därför ni är här ändå?


Kommentarer
Postat av: Rillius den allsmäktige

Det var ett jäkla rännande på dig! Kommer du hem nånting i sommar? Jag åker hem till nästa lördag. Take care

2010-07-10 @ 03:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0